woensdag 18 februari 2009

Home sweet home

Wat is het toch altijd weer fijn om thuis te komen, dat heb je meestal al als je weer terugkomt van vakantie laat staan als je terugkomt vanuit het ziekenhuis !!
F&F hadden slingers en ballonnen opgehangen en er stonden diverse bossen bloemen en zelfs al een rolstoel klaar.Willem had al aangegeven vrijdag naar de school optocht te willen gaan en zaterdag naar de optocht in Eindhoven.Dus opa had al meteen een rolstoel gescoord.

Na de vermoeiende reis van maar liefst 85 km. ( in 2,5uur ! ) waren Willem en ik na het eten dan ook kei kapot muug en lagen samen om half negen te bed.
Willem begint zo langzamerhand zijn "handicap" goed uit te buiten, en maakt hier ook gretig gebruik van. Want hij kan onmogelijk (volgens hem) het trapje op naar zijn bed dus hij moet dan wel in ons bed slapen. Dus Charlotte heeft zich maar opgeofferd en is op zolder gaan slapen in Willem´s bed.

Heerlijk het klokje rond geslapen en na te hebben geschoren en gedouched in de badjas naar beneden. Geeft wel een luxe gevoel zo op een doordeweekse dag in badjas ontbijten met het openhaardje aan.Maar na het voor mijn kunnen te hoog reiken naar een pot op een plank voel ik meteen weer waarom ik in mijn badjas rondloop. Het is toch nogal pijnlijk en beurs allemaal.
Ben ook maar gestopt met de paracetamol die ik nog had want ik vindt dat ik genoeg rommel heb geslikt de laatste weken.

Afijn....... al met al is het super om weer thuis te zijn en wil alvast iedereen langs deze onpersoonlijke weg bedanken voor alle sms´en , mail , telefoontjes , boeken , tijdschriften, bloemen , fruitmanden enz...
De komende weken ben ik nog thuis herstellende en zou het leuk vinden als jullie een bakkie koffie komen drinken.

Bel van te voren omdat ik af en toe nog controle afspraken heb in Utrecht.

XXX Willem Jan