woensdag 21 juli 2010

Is een vrouw dan toch sterker dan een man ?

Ben net bij Charlotte geweest, operatie is succesvol verlopen en Charlotte voelt zich wel nog suf maar verder prima.

Erg frustrerend voor mij, ik lag in die fase zwaar op apegapen!

Willem is om 12:15 naar de OK gegaan, en ben bij hem geweest tot dat hij sliep.. heel raar om hem zo te zien met al die toeters en bellen en al die groene pakken om hem heen.

Toen ik van de OK afkwam, zag ik in de verte de vaatchirurgen van het UMC aankomen die bij Charlotte de nier eruit hebben gehaald ( ze doen ook de operatie bij Willem)

Ik had een heel verhaal klaar maar toen ze vlakbij waren kon ik alleen nog 2 duimen opsteken. Heel vreemd dat hun het lot van je kind in handen hebben besefte ik me ineens.

Operatie is nog aan de gang op dit moment en de verwachting is dat ze rond 16:00 uur klaar zijn. Zal a.s.ap. de blog weer updaten !

Dus gaan we maar weer wachten .... voor de verandering.